Hoppa till innehållet

Felanmälan

Vi gör alltid vårt yttersta för att minimera risken för strömavbrott och vi har ett stabilt nät med en driftsäkerhet på 99,9%, men ibland händer det ändå att strömmen försvinner, att fjärrvärmen eller bredbandet inte fungerar som det ska. Du kan felanmäla alla våra tjänster dygnet runt på 0911-648 00.

Om du bor i villa och vill felanmäla ett avbrott eller en driftstörning så kan du kontakta oss. Bor du istället i lägenhet är det i första hand din hyresvärd du ska kontakta.

Om vi har några kända störningar så ser du det på vår driftinformation. Står det inget där, önskar vi att du anmäler felet till oss så att vi snabbt kan åtgärda problemet.

"Vid akuta fel, ring oss alltid på 0911-648 00"

Gå gärna igenom vår checklista innan du felanmäler ett strömavbrott:
– Är du helt eller delvis strömlös?
– Har grannen ström?
– Är huvudsäkringarna hela?
– Har jordfelsbrytaren löst ut?

Om det fortfarande inte fungerar efter att du har gjort denna kontroll ber vi dig att göra en felanmälan genom att ringa oss på 0911-648 00.

Anmäl/Skicka in uppgifter

Vad vill du ha hjälp med? Ange ärende nedan

Personalbild Personalbild

Kontakta oss

Vi har öppet alla vardagar kl. 7.00-17.00

Dela  Share on facebook

Nya Mina sidor

Allt du behöver samlat på ett ställe. Följ energianvändningen, jämför, analysera, ställ larm vid avvikelser och skapa dina egna rapporter.
Till mina sidor