Hoppa till innehållet

Felanmälan – Bredband

Vi gör alltid vårt yttersta för att minimera risken för strömavbrott och vi har ett stabilt nät med en driftssäkerhet på 99,9%, men ibland händer det ändå att strömmen försvinner, att fjärrvärmen eller bredbandet inte fungerar som det ska. Du kan felanmäla driftsstörningar för alla våra tjänster dygnet runt på 0911-648 00.

Om du bor i villa och vill felanmäla ett avbrott eller en driftsstörning så kan du kontakta oss. Bor du istället i lägenhet är det i första hand din hyresvärd du ska kontakta.

Om vi har några kända störningar så ser du det på vår driftinfo-sida. Står det inget där, vill vi att du felanmäler  till oss så att vi snabbt kan åtgärda problemet.

Gå gärna igenom vår checklista innan du felanmäler ett strömavbrott:
– Är du helt eller delvis strömlös?
– Har grannen ström?
– Är huvudsäkringarna hela?
– Har jordfelsbrytaren löst ut?

Om det fortfarande inte fungerar efter att du har gjort denna kontroll ber vi dig att göra en felanmälan genom att ringa oss på 0911-648 00.

Felanmälan

Vad vill du ha hjälp med? Ange ärende nedan

Personalbild Personalbild

Kontakta oss

Vi har öppet alla vardagar kl. 7.00-16.00

Dela  Dela på Facebook Dela på Likedin

Nya Mina sidor

Med mina sidor får du koll på din användning.
Till mina sidor