Felanmälan
Vad vill du ha hjälp med? Ange ärende nedan


Vi gör alltid vårt yttersta för att minimera risken för strömavbrott och vi har ett stabilt nät med en driftssäkerhet på 99,9%, men ibland händer det ändå att strömmen försvinner, att fjärrvärmen eller bredbandet inte fungerar som det ska. Du kan felanmäla driftsstörningar för alla våra tjänster dygnet runt på 0911-648 00.
Om du bor i villa och vill felanmäla ett avbrott eller en driftsstörning så kan du kontakta oss. Bor du istället i lägenhet är det i första hand din hyresvärd du ska kontakta.
Om vi har några kända störningar så ser du det på vår driftinfo-sida. Står det inget där, vill vi att du felanmäler till oss så att vi snabbt kan åtgärda problemet.
Gå gärna igenom vår checklista innan du felanmäler ett strömavbrott:
– Är du helt eller delvis strömlös?
– Har grannen ström?
– Är huvudsäkringarna hela?
– Har jordfelsbrytaren löst ut?
Om det fortfarande inte fungerar efter att du har gjort denna kontroll ber vi dig att göra en felanmälan genom att ringa oss på 0911-648 00.
Vad vill du ha hjälp med? Ange ärende nedan